Daltonboek 2023-2026

In het Daltonboek van onze school staat duidelijk beschreven waar wij als Daltonschool voor staan en waar wij in de toekomst naar toe willen.

Dit Daltonboek is een naslagwerk voor ons als leerkrachten, voor toekomstige collega’s, invallers en een informatiebron voor ouders en andere belangstellenden. In dit boekwerk staat omschreven hoe wij als team van de Kingschool Daltononderwijs vorm geven binnen onze school.

Wij zijn zelfstandige, verantwoordelijke leerkrachten die binnen de geboden vrijheden het maximale uit de leerlingen proberen te halen. Wij zijn een lerende school en steeds bezig om het Daltononderwijs naar een hoger niveau te brengen.

Helen Parkhurst: ‘Wat we nodig hebben in deze maatschappij, zijn mensen zonder vrees.’

Klik hier om het Daltonboek te downloaden

Licentie Dalton