Gymrooster

Op maandag hebben de kinderen van groep 3 t/m 8 allemaal sport. Iedere 5 a 6 weken hebben de kinderen een bepaald sportonderdeel. De sportonderdelen die we aanbieden zijn: dans, spelles, balsport, toestelles, zwemmen, atletiek en tennis.
Voor de binnensporten ( toestelles, balsport, spelles en dansles) moeten de kinderen sportschoenen mee zonder zwarte zool om strepen te voorkomen op de sportvloer.
Voor de dansles kunnen de kinderen gewoon hun eigen sportkleding aan.
Voor de atletiek lessen is het handig dat u zelf inschat welke kleding ze aan moeten, passend bij het jaargetijde, want deze atletieklessen zijn buiten. Bij slecht weer wijken we uit naar een sporthal.
Zwemmen is in het zwembad van Dorper Esch, de kinderen van groep 3 gaan met auto's, de andere groepen gaan op de fiets.
Het gymrooster staat in de kalender die voor de zomervakantie mee is gegaan naar huis.